Koeiendans, zondag 8 maart

Onze dames gaan weer de wei in! πŸ€πŸ„πŸ€πŸ„

Aanstaande zondag 8 maart om 13.00 uur gaan de koeien in de wei naast onze stal bij het kapelletje aan de Rohrstraat. 🌞

Zoals ieder jaar zijn jullie welkom om dit weer te aanschouwen!

Tevens is ons melkhuisje open voor verse melk en een heerlijk softijs! πŸ₯›

Houdt er rekening mee dat een softijsje tappen langer kan duren in verband met drukte. De ijsmachine kan het dan minder goed bijhouden met softijs maken.

Als je een ijsje wilt tappen raden we daarom ook aan om dit te doen voordat de dames de wei in gaan. Dit voorkomt teleurstelling!

Het belooft een mooie lente dag te worden β˜€οΈβ˜€οΈ.

Tot zondag