Onder “Blik op Naer” 4202 vandaag ,
“daar staat hij weer”

Ieder jaar opnieuw is het weer een hele klus om een kerstboom veilig
tussen de huizen uit te halen en op het kerkplein te plaatsen.
Maar ook dit jaar is het weer gelukt!

Hartelijk dank:
Familie Schreurs, Derks Verhuur, Kuypers Neer b.v.,
Luyten Electro en Leudal Energie
voor jullie hulp.
Zonder jullie was dit niet mogelijk geweest.

Ook willen wij langs deze weg iedereen bedanken die via de QR code een bijdrage heeft gedaan om het plaatsen van de kerstboom, Sint Maarten en de intocht van weer Sinterklaas mogelijk te maken. Geweldig!!

Lieve mensen,

wij hopen dat jullie allemaal genieten van dit prachtige plaatje in ons mooie Neer en wensen jullie hele fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar! ✨

De Gezamenlijke Buurten