Ga naar de inhoud
Wat betekent dit voor u?

Vanaf nu gaat het aanvragen van een evenement in de gemeente Leudal op een nieuwe manier. Het bekende aanvraagformulier heeft een nieuw jasje gekregen. Voordat u het formulier invult, moet u voortaan eerst inloggen met DigiD, eHerkenning, eIDAS of iDIN. Dit noemen we digitale authenticatiemethoden.
Waarom deze verandering?
Het gebruiksgemak van het nieuwe evenementenformulier is verbeterd. Invullen is nu nog gemakkelijker.Bovendien sluit het nieuwe formulier beter aan op onze interne processen waardoor de verwerking van aanvragen sneller en eenvoudiger verloopt. Digitaal identificeren zorgt ervoor dat:
-
Uw gegevens veilig blijven
-
U zich altijd op een betrouwbare manier kunt identificeren
-
We beter inzicht krijgen in de locatie van het evenement
Wat betekent dit voor u?
Wilt u een evenement aanvragen? Zorg dan dat u op tijd beschikt over DigiD (voor particulieren) of eHerkenning (voor een stichting, bedrijf of vereniging).
Heeft u nog geen DigiD of eHerkenning? Kijk dan voor meer informatie en aanvragen op de website van DigiD of eHerkenning.
Meer weten?
Kijk op onze website voor meer informatie over evenementenvergunningen of neem contact op met de gemeente Leudal via telefoonnummer: 0475-859 000 t.a.v. Bert van Arensbergen.