Afgelopen zondag weer een warm en gezellig bondsfeest gehad. Ditmaal bij Schutterij st. Petrus Roggel. Na een warme optocht behaalde wij de volgende prijzen :
Bordjesdrager : 5e
Commandant : 5e
Beste Defilé : 5e
Beste Houding : 6e
Tambour-maître : 4e
Vaandeldrager : 3e
Muziekkorps : 5e
Mooiste Geheel : 4e
Koningspaar : 8e
Koning : 2e
Koningin : 4e
Soetelaarstersgroep : 1e
Bij de Schietwedstrijden ;
A-klasse : 2e plaats na kaveling
B-klasse : 4e plaats na kaveling
C-klasse : buiten de prijzen
D-klasse : 5e na kaveling
Met 2 teams bij de jeugd waren we weer goed vertegenwoordigd!
C-klasse team 1 : na kaveling de 4e plaats
C-klasse team 2 : helaas buiten de prijzen
Wel weer ontzettend jullie best gedaan en ondanks de hitte veel plezier beleefd samen! TOP!