Ik denk erover om een kleinschalige strijkservice te starten onder de naam “De Buurtstrijker”.

Na 14 jaar ervaring in een wasserij wil ik graag onderzoeken of hier in de omgeving behoefte aan is, vooral voor ouderen of mensen met weinig tijd.

👉 Alleen strijken van schone kleding (geen wassen)

👉 Kleinschalig en persoonlijk

👉 Lokaal in de omgeving

 

Zou u hier gebruik van maken of kent u iemand die daar interesse in zou hebben?

💬 Reageren mag via debuurtstrijker@gmail.com

Alle reacties en ideeën zijn welkom.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Alexandra Boonen