๐๐จ๐ฎ๐ญ๐ ๐ฆ๐จ๐ญ๐จ๐ซ๐ญ๐จ๐๐ก๐ญ ๐๐๐๐
Vanavond om 18.30 uur vertrekt vanaf ons kampterrein de jaarlijkse motortocht. We zoeken nog 15motoren die vanavond meerijden zodat onze KP ook mee kan op de motor. Mocht je nog tijd hebben? Meld je dan nog aan via: https://www.kvwneer.nl/motortocht
In Neer komen we vanaf Hanssum de Maasweg oprijden richting de Winterstraat. Dit is een leuk punt om te kijken naar de tocht. Hier zullen verkeersregelaars de weg ook tijdelijk afsluiten. Het is natuurlijk ook mogelijk om op ons kampterrein bij het vertrek te komen kijken. De tocht komt terug bij hetzelfde kruispunt Winterstraat/Maasweg en via daar rijden we weer naar ons kampterrein.
๐๐ ๐ซ๐จ๐ฎ๐ญ๐ ๐ก๐ข๐๐ซ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐ข๐ฌ ๐๐ฅ๐ฌ ๐ฏ๐จ๐ฅ๐ ๐ญ:
๐๐๐๐ซ > Kampterrein, Waije, Schoor, Hanssum, Maasweg, Winterstraat, Lindenstraat, Baand, Esdoornstraat, Winterstraat, Steeg, Hoogstraat, Kwir, Hoogstraat, Engelmanstraat, Eiland, Rohrstraat, Gendijk, Zwaarveld
๐๐ฎ๐ ๐ ๐๐ง๐ฎ๐ฆ > Arixweg, Holstraat, Kapelstraat, Heerweg
๐๐๐๐ฅ๐๐ง > Haelenerweg, Roermondseweg.
๐๐จ๐ซ๐ง > Breeweg, Hoogstraat, Dorpstraat, Rijksweg, Rotonde helemaal rond, Kanaalweg, Oolderweg, Posthuisweg, Beegderweg.
๐๐๐๐ฅ๐๐ง > Haelerweg, Windmolenven, De Giesel, Roermondseweg.
๐๐ฎ๐ ๐ ๐๐ง๐ฎ๐ฆ > Berikstraat, Dorpstraat, Bergstraat, Meiboomkensweg,
๐๐๐๐ซ > Hagendoorn, Molenstraat, Bergerstraat, Steeg, Baand, Wijnbeekstraat, Vissenberg, Ericalaan, Winterstraat en Ligteveld.
Onder begeleiding van onze ranja bikers, verkeersregelaars en natuurlijk Brandweer Roggel gaan we er vanavond een super leuke tocht van maken.