💦 Super dat jullie je allemaal zo enthousiast hebben aangemeld
voor de zwem4daagse

➡️ Gezien de vele, vele aanmeldingen vragen wij jullie niet allemaal meteen om 18.30 te komen, om een overvol bad en lang wachten te voorkomen.

Ook bij de kassa zal het flink druk zijn.

Wij vragen om jullie begrip en geduld.